torsdag 25 februari 2010

Bloggtävling!

Aaaaa, Nu kommer jag nog att trampa på några tår ute hos mina blogg kollegor.
Snälla, snälla, ni både tävlande utövare och konstruktörer av lotterier och tävlingar på era bloggar.
Finns det inget bättre sätt att locka in läsare på eran blogg??. Exempel på att få vara med om en utlottning av priset som visas i bild, kan bla lyda som följer: Skriv en kommentar och du får en lott, kopiera och länka från din blogg och du har två lotter till dragningen...Och, folk blir som tokiga inte i bloggen, som borde dra till sig läsare näää tävlingen om denna lilla pryl som lottas ut.Gratis är gott eller?
Har du frågat dig, varför du bloggar? vad är ditt behov? är det bara för att få bekräftelse i att få synas och finnas eller är det för din egen skull eller har du något att förmedla, inspirera och vill dela med dig av?..
Fråga dig om det är viktigt med positiv feedback för att orka existera som bloggare, och då varför?.
Kanske dax att våga uttrycka sina egna känslor och behov och inte fastna i antal besökare per dag, vi har nog med tävlingar och lotterier i detta samhälle, utmana dig själv nu, våga vägra lotterier och tävlingar på bloggen...

2 kommentarer:

  1. Ja, Anette, jag kan inte annat än hålla med Dig, trots att jag själv deltar i en tävling hos en av mina bloggvänner.
    Blir lite störd av alla tävlingar som ligger som ett pärlband på flera utav bloggarna som man går in och läser ibland.

    Det är ju trots allt texten i bloggen som ska fängsla eller intressera läsaren. Började som Du, blogga för min egen skull, och att sedan andra blivit intresserade och följare av min lilla oansenliga vardagsblogg tycker jag är roligt.

    Kram på Dig!

    SvaraRadera
  2. Tack pia!
    Jag Älskar att läsa din vackra blogg :)
    Tycker det är lite tråkigt att man ska boxa sig fram i bloggarna för att hitta ngt annat än tävlingar..
    Kram

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails