torsdag 25 februari 2010

Dricker Te.


Under hela mitt liv har kaffet varit min dryck över alla drycker..
När jag va liten så började det redan att drillas och tränas i kaffetstecken, hemma hos min mormor och morfar, även hos min gammelmormor...
Det skulle drickas på fat , med en liten bit av sockerbiten i mungipan. Jag va så imponerad
Tyckte att det såg så vuxet ut, liksom..
Numera dricker jag inte på fat ej heller har jag någon sockerbit i mungipan.
Men jag älskar kaffe.
Men det jag ska berätta är att Te kommer nog att kunna lägga sig jämsides med mitt kaffe drickande..

Jag har blivit som lite tokig i denna magiska dryck, och inte en mugg om dagen nää..Mycket ska det vara.
När mörkret faller utanför mitt fönster dåå vaknar telusten till liv.
Här ser ni lite av mina just nu sorter..
Älskar grönt te då gärna med ingfära citron smak.
Men Kusmi Tea – te av absolut högsta kvalitet ..
Ett exklusivt te för finsmakare och ett måste på hyllan i köket.
Prova det om du inte har gjort tidigare, grrr säger jag bara.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails