tisdag 23 februari 2010

Snö snö mera snö...

Idag har jag en lugn skön dag, och tid för eftertanke och njuta lite..
Bäddat rent har jag gjort, dammat lite och strax ska jag ta golven,lyssnat på bra musik.
Tv.n är på, OS. Men jag tittar bara när jag passerar förbi.
Har symaskinen framme efter gårdagens syfix, tänker försöka sy en större varmare tröja åt Frans .Det är i kallaste laget för honom nu.
I går kväll , när vi gick en promenad så va det -20 gr, man är inte så kaxig då och tänk att vara en Yorkshireterrier med en kortklippt frisyr.Burrrr..Det gäller att hålla ett snabbt tempo så inte hans tassar fryser fast.
Nä, nu har jag druckit mitt kaffe här vid köksbordet ska pallra mig upp nu och slamra runt en stund i mitt tisdagspyssel.

3 kommentarer:

  1. Dutti kicka, vilken pysseltjej!
    :-D
    Låter härligt och syr gör hon oxå.
    Kreativt, du kanske känner av våren ändå?!
    Trevlig kväll!

    SvaraRadera
  2. Snö snö snö,,,och så målar vi om i köket.!!
    Vilken färg då?
    Ja, naturligtvis VITT VITT....
    Känns det en aning ironiskt.ELLER!?
    Kanske man skulle ta på sig extra byxor när man inta sin frukost oxså. Det kan bli kallt...:-D :_D

    SvaraRadera
  3. Anna: Javisst en släng av vårkänslor hahaha..burrr.
    Trevlig kväll du med

    anonym:
    Det låter mer som du har inspirerats av det. Vitt vitt mera vitt :)
    Haha ja, ett par extra byxor till frukosten kan ju aldrig vara fel.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails