torsdag 5 mars 2009

Stress!


aaaa, Vilken dag jag har haft och ännu är den inte till ända.

Gick upp redan vid 5,30 tiden drack en snabb kopp kaffe snabb fixning av mig kasta mig i bilen åkte och hämtade en vän , vidare till statoil och handla mer fika för att sedan ge sig iväg mot Stockholm i snö vädret, mycket bilar på vägen (många pendlare).

Efter att vi varit på mötet i Stockholm så tillbaka till Norrtälje för att åka vidare till Malsta bilskrot

och handgripligen ge oss på en gammal bil för att få en ruta.

Sedan åter till Norrtälje för att åka upp till OK macken och tvätta bilen lite snabbt, nu är jag hemma en sväng och ska åka vidare för att träffa en väninna och ta en fika. Sedan klockan 17,00 ska jag vara ute hos min bror och byta rutan jag ordnade på skroten...

Frans far med av bara farten stackarn.

Jag återkommer givetvis senare och låter er få vidare info om dagens äventyr i bilenstecken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails