fredag 27 mars 2009

Finalen Let´s Dance!


Grattis Magnus Samuelsson och Annika!

Det gjorde ni bra och Annika som tydligen hade varit i final nu för tredje gången säger ju ganska mycket om henne som lärare /pedagog.

Jag har gillat Laila hela tiden även innan Let´s dance, men nu börjar jag på att få nog och kanske är jag inte ensam om det???? hon är super duktig inte något om det men lite mycket i media just nu och det börjar bli lite för pretentiöst och lite märkvärdigt och anser sig vara lite bättre än osv, och jag känner att hon förlorar sig på detta vis och man tappar respekten så trist ... Jag tror det var på detta hon förlora och inte vann, inte pga att Magnus va bättre.

Men hurra va kul det va för dessa två paren som fick tävla i finalen.

Nu ska jag fika lite innan bädden

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails