torsdag 26 mars 2009

Hjälp!


Har fått besök av min sons lilla hund nu 4 månader, haha kul ,-ja, men så mycket rörigare det blir ojojoj...

I går lastade jag och Petra bilen med tre hundar i lill "scorty", efter som vi inte ville ha svartsjuke drama i bilen så lastade vi in de två pojkarna i bakluckan?!? tro nu inte att det är en Vanlig baklucka nej nej jag har ju en halvkombi!!!!

ställde två kompost delar mot baksätet placerade lilla Tindra i sin väska i baksätet, sen bar det av till macken och tanka lufta däck fixa varma mackor och kaffe och lite mineralvatten, man kan tro att vi skulle på en lång resa, men vi skulle bara 40 min resa från hem haha..

Sen bar det av i alla fall.

Vi åkte till Täby för att handla lite hon ska resa i väg över weekenden den lilla rackaren och jag är faktiskt så avis...

Hon åker över till England en sväng, nu hoppas jag på att hon hittar lite fina vår kläder och jag skulle just nu gilla att få lite presenter!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails