tisdag 24 mars 2009

Måste vilja!


I går hade jag häcken full från tidiga morgon till sena kväll.

Jag och Marika tog tag i fönsterputs tvätta bort vintern och all skit på fönster rutorna och det är inte klokt vilken förändring det blev ha ha plötsligt så var det ganska ljust inne trots grå vädret, men lite ont i mitt hjärta fick jag??? Jag tog fram min lilla sekatör och va tvungen att ta bort denna gröna "stång" med droppar och knoppar , så vackert men ack så hemsk....När den slår ut slås jag ner, blir så sjuk av denna när den blommar, trist men that's life.

Efter fönstren tog vi en snabb fika och jag tog sedan bilen bort till henne för hon hade städat ur sitt förråd så vi kastade in allt i bilen och åkte till återvinningsstation ett ganska kul ställe så här en måndag, många skyltar och container så det gäller att sortera rätt så gubbarna inte kommer älgandes och skällandes ger sig på oss ha ha...

NU började vi även bli lite tömda på energi kanske hade vi tappat bort det på återvinningsstationen va vet jag???

Vi åkte ut en sväng och släppte ut hundarna och oss, så sprang vi runt lite på en åker och pratade om att ta bort ordet måste i våra liv, så nu är det gjort hädanefter, finns inga måsten bara vilja osv, få se om man lyckas inte så lätt som man tror, pröva du också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails