söndag 1 mars 2009

Solen ha!


Vilken fantastisk dag!

solen bara sken och tindrade på Marika och mig när vi gick ut i dag på en promenad.

Vi gick ner till våran lilla slalombacke inte stor men ack så fin, när vi hade nått den så beslutade vi att fortsätta rätt ut i östersjön i stället för att ta vägen som är brukligt, men det va ett så lockande väder och långt där ute så såg vi några människor promenera så sagt är gjort som man brukar säga, vi gav oss ut på en liten brygga och klev (i).

Nu skulle ni ha varit med , -ja,menar bara herregud solen bara sprakade i snön som låg täckt över isen det hättade i ansiktet och vi bara log åt varandra man blev mållös det va bara sååå fantastiskt vackert och underbart varmt våren bara sprängde sig in i våra kroppar, och vi bara gnydde haha om ni förstår vad jag menar, detta är livet f..n va nice.. Allt i livet kändes bara så lätt och enkelt, när vi började komma till sans så slog det oss vad som saknades och det va inte en man vid vår sida nej nej vi hade glömt fika korgen och korvgrillning mm, ja det fattades det där med lite mat nu kunde de ha berott på att vi hade vandrat ett tag så hungern hade satt in.

Efter att vi hade trava runt på isen och dansat och skrattat och bara njutit så gick vi hem och åt en lunch hos Marika, Frans och jag gick hem efter detta.
Nu skulle man kunna tro att dagen va över och man va nöjd och belåten?!?!

Men ack va ni bedrar er efter ca 1 tim, så hördes vi på telefon och beslöt oss för att gå en sväng till på Östersjön, Som Marika sa, -Solen, lyser ju ett par timmar till.

Så återigen bara det av nu med kameran i högsta hugg..

Nu är jag så trött och nöjd och glad över att våren och solen fågelkvitter är igång, och gud va go och glad jag kommer att va i en hel vecka bara för att jag har fått så mycket upplevelser i mina sinnen idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails