onsdag 11 mars 2009

Sova tidigt!

Nu har jag suttit ett tag vid datorn, och jag känner mig ganska så trött i kväll önskade att jag hade något smarrigt att stoppa i munnen , men det ser ut som det bara blir en kopp te och ett grönt äpple som vanligt men det skulle ha varit så gott med en M påse, så i morgon så får jag nog fixa hem några "karrar" mm, Tänk att det alltid är så för mig att jag blir så sugen på nått gott när jag inget har hemma, säkert inte ensam om detta fenomen. När man står i affären känner jag mig nöjd och belåten och tycker att jag inte behöver något mer...Men sen så händer det vid 22 tiden, aaaaaaa vill ha nått nu, så jag ställer mig åter frågan? varför kan jag inte handla när jag ändå är i affären när jag vet vad som kommer att ske???.

Gillar väl att utmana mig att i kväll så kommer nog inte suget ha ha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails