onsdag 11 mars 2009

Gilla läget!

-Ja, jag ger upp nu...
Det är bara att gilla läget, dra på sig ordentligt med kläder långisar under jeansen dubbla strumpor dubbla vantar håret i två flätor, bana sig ut med skyffel i handen gräva sin gång pulsar fram till bilen skottar fram den hoppa in utan att dra med sig all snö så det blir som en blöt liten sjö under pedalerna,-så, nu är man på plats ...
Starta upp bilen sen ut i skogen , glatt hoppa ur och bege sig ut skogen och dra i sig den underbara mars luften trots att det små snöar kameran i den ena handen hunden i den andra.
Men efter ett tag släpper jag lös honom och han njuter haha han bokstavligen kastar sig ner på rygg och kanar i väg en liten liten bit upp igen och glädje skuttar som han aldrig skulle kunna ledsna på denna snö, så jag börjar nu göra likadant aaaaa vad härligt det är!!!!! Åå så kul det är skuttandes skojandes går vi nu en jätte promenad, efteråt åker vi hem snöiga och glada för hur det än är så hatar man något väldigt länge så blir det så jobbigt så nu i dag ger jag upp
jag ska bara gilla detta nu?!?! så med lite tur så kommer väl snön snart ge sig för nu i dag har den vunnit mitt hjärta och jag har njutit så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails