fredag 20 mars 2009

Nyttigaste maten!


1. Äpplen har ja

2 Björnbär har ja

3. Svart te har ja

4. Blåbär

5. Broccoli har ja

6. Fullkornsflingor har ja

7. Körsbär

8. Körsbärstomater har ja

9. Kaffe har ja

10. Tranbär

11. Mörk choklad

12. Grönt te har ja

13. Apelsiner har ja

14. Persikor

15. Plommon

16. Hallon

17. Röda vindruvor

18. Rödlök har ja

19. Spenat har ja

20. Jordgubbar

Är essentiell för din livslängd”.De 20 utvalda livsmedlen är fullproppade med polyfenoler, antioxidanter som saktar ner åldrandet och skyddar mot genetiska risksjukdomar som cancer och hjärtbesvär.


Roligt med en lista som passar in på vad jag gillar och har hemma just nu...Jag bara har inte utan nästan dagligen äter detta, wow va bra.

Men jag äter en massa annat onyttigt också.


P.S Efter som jag inte botoxar eller har plastikopererat vare sig bröst eller mage inte heller blygläppar eller mun läppar så behöver jag en positiv lista över naturligt fix haha...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails