fredag 11 mars 2011

Vårtecken !

Härligt att det börjar hända lite i naturen , första vårtecknen är här och tranorna har även börjat komma till Hornborgarsjön.Själv har jag har haft en på gränsen till surrealistisk vecka med ett antal problem på vägen. Som en kraschad lap, kameran som jag tappade i golvet och objektivet gick åt fanders. Valpvak i tredygn, som visas i inlägget före .
Till detta har även min huvudvärk frodats i tredagar. Jag måste även sända ett förlåt till människor omkring mig som jag har fått lagt åtsidan denna vecka pga att det har varit fullt upp och krafter har inte funnits ej heller tid, det har inte blivit så många timmars sömn denna vecka som ni nog förstår. Nu ska jag ta ett tag i mitt lilla krypin här för i morgon kommer min mamma med sin man och dom ska lämna av sin tax Alice här hos mig, Man skulle kunna säga att hon ska vara på kollo under en månad medans dom njuter en lång semester i Spanien. Är jag något avis ? Ja, lite faktiskt. Men jag hoppas att dom får en inspirerande tid där och ladda för en skön sommar här, när dom kommer åter.

3 kommentarer:

  1. Fint med videkissar :)
    Vem är avis på en månads semester? Inte jag :(

    Men va söt Plura va? ska hon behålla honom själv? kram

    SvaraRadera
  2. Han är helt gudomligt söt.
    Majas sista kull och jag tror den kommer att stanna hos Ellinor.
    Nä varför ska man vara avis på en månads semster hahahaha.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Ja, vad gör pensionärer nu för tiden?? Jobbar längre, sover längre, går saktare, tänker ibland "jättesnabbt," ;-) Ingen tid att passa, ändå hinner vi inte med.
    Vänta skall Ni få se, när den ljuva pensionen kommer. Måste ha lång semester annars hinner man inte fatta att man har semester. s.a.s.Kram

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails