tisdag 29 mars 2011

Gänget i skogen!


Tog en långlång sväng i skogen igår med hela gänget. Jag och mina två, Ellinor hade fyra med sig. Maya med lille prins "plura" kan ju inte följa med än på tur. Men det står inte på innan den krabaten är i storlek och ålder, han har ju blivit drygt tvåveckor nu.

Kaffe med mandelkubb hade vi också med oss.

Solen värmde så kinderna hettade när jag kom hem, så lite färg har det nog blivit.

Lite trist är att Tax Alice har börjat löpa får några dagar sedan och i skrivande stund har jag fått dela på Frans och henne med hjälp av kompostgrind mellan mitt kök och vardagsrum.

Frans ligger och småtjurar just nu i soffan, blänger på mig och Alice som sitter här vid köksbordet, men det är bara att gilla läget..

Hon har nu tvåveckor kvar på sin kollotid här.

1 kommentar:

  1. Åhh va jobbigt för Frans :) kommer ju vara svårt i flera dagar.
    Kul bild med alla vovvarna!!
    Kramis

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails