torsdag 24 mars 2011

Cocktailparty på Tomriks !

Först vill jag bara tala om att jag har stora tekniska problem med min dator.. Så det blir lite tunt på bloggen för tillfället.
Hoppas att jag snart är igång för fullt igen, det är så himla trist och jobbigt när det ska strula hela tiden.
Vill berätta lite om söndagens partydag.
Jag mötte upp min son Nille, för att ta en promenad med Alice och Frans och ge dom lite stadspuls, sedan blev det en fantastisk brunch på Berns asiatiska. Förvånade blev vi när vi där mötte Freddie som på sin lediga dag blev tvungen att arbeta.
Glad blev jag, fick ju krama lite på honom under brunchen.
Sedan gick Nille och jag en sväng runt g:a stan och avslutade present inköp till det event som jag skulle på klockan 18.
Nämligen ett cocktailparty på Tomriks för att fira Ellinors födelsedag.
Så Nille och jag skildes åt på Österlånggatan, han gick vidare medans jag gick in till det väntande partyt.
Vi skulle samlas ett gäng på ca 25 personer och inmundiga lite smått och gott till detta serverades en fin Champagne Det var inte "bara" hennes födelsedag utan även Tobbe och Ellinors bröllopsdag, så det blev två flugor så att säga..
Mycket skratt och prat blev det under kvällens gång, en helt underbart trevlig tillställning.
I bilen hem i sena kvällen hade jag de tu och jag tror att även dom var nöjda och lyckliga över kvällens begivenheter..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails