torsdag 17 mars 2011

Frans och Alice !



Med anledning av inlägget tidigare om Alice. Så skulle jag idag videofilma dessa två när dom lekte en stund under promenaden, det slutade ju inte så bra. Frans klipper till Alice med pinnen i huvudet, det ser ut som han gör det med flit dess värre...
Nu är den inte trimmad/klippt filmsnutten för jag kan inte göra det på min mobil.
Så kolla bara i ca 45 sekunder för resten handlar bara om att jag är snöblind och hittar inte offknappen :)..
Men jag ville visa att Frans har humor tycker jag, viftar på svansen efter sin lilla smäll. Alica tog detta med ro, hon har inte fått några fysiska el psykiska men kan jag meddela :)

3 kommentarer:

  1. Hahahah va söta do är, liten pinne Frans vill ha :)
    Kul när dom springa fritt.
    Kram

    SvaraRadera
  2. klockrent haha! stackars Alice, nu fick hon säkert sig en bula =( & Frans står glatt & viftar på svansen =)

    ni verkar ha haft en bra dag iaf, allt kan hända ;)

    puss & kram

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails