onsdag 6 maj 2009

Vaxholms onsdag!


Ja, då har man åter varit till Vaxholm i dag...

Det har varit en super trevlig dag med till hörande god mat som jag åt på Bistro Waxholm.

Innan middagen så va jag ut och tog lite bilder, Jag lånade med mig Jerry från restaurangen No 10, ett ställe jag klart rekommenderar ett besök på...

Vi åkte ut och tog en fika lite snabbt och så fick ju Frans sträcka på sina små ben också.

Sen åkte vi tillbaka till krogen,Där hände dock en liten olycka precis på trottoaren, en man satt på en parksoffa och plötsligt for han i backen och blev liggandes blick stilla , vi ordnade med filtar från No 10 och pysslade om honom så gott det nu gick, många hjälpsamma människor ryckte in, så vi valde att hålla oss lite på sidan om, men det man blir lite upprörd av är att ambulansen tog en sådan tid på sig innan den kom ca 30 min...Det är inte accepterbart tycker jag.

Hoppas att mannen piggar på sig snart och har fått kommit hem och förhoppnings vis så var det bara lite för mycket i rocken...


Jag har länkat sidan till No 10s andra krog nästan mitt i mot, Bistro Waxholms hem sida, titta in och njut av vad dom har att erbjuda mums...
Och gör ett besök när du får lite tid över.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails