lördag 16 maj 2009

Eurovision song contest i kväll!


Så trött lördags kväll, har flera gånger under kvällen varit med ena benet på väg i säng och mina andra delar av kroppen vill titta på detta musik fenomen...


Druckit kopp på kopp kaffe och nu har jag gått över till te till detta serverade jag mig själv cruncy och några små godisar aaaa vilken fest!!!

Just i skrivande stund är röstningen igång för fullt (ja har inte röstat).

Efter att bara ha sovit i ett par timmar i natt så får man känna sig lite trött och sliten...

Min lista på dom bästa låtarna är: Ukraina, Finland, Danmark,Norge, Israel, Litauen

Får se i morgon om jag tycker detta haha eftersom jag är så trött så kanske jag har en annan smak då?!


Nu får vi snart veta vem som tar hem detta är det pirrigt eller? nej inte för mig vill bara sova nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails