måndag 4 maj 2009

Måndags trevligt!


När jag håller på att pyssla ihop min dag ringer telefonen aaaaa Eva...

Så kul att höra i från henne, det va ett tag sedan vi hördes.

Eva satt just på bussen från Stockholm mot Norrtälje och kollade om jag skulle vara hemma eller om jag hade något annat för mig???

-Nä, det är lugnt här, svarade jag.

Och hon frågade om jag hade tid för träff med tillhörande fika? klart jag hade..

Slängde på mig kläderna och körde till bussen och hämtade upp henne.

Åkte vidare hem tjattrandes och skrattandes som vanligt, det blir lätt hysteriskt fnitter när vi ses jämt är det så faktiskt haha.


Hon va inte här så länge, hennes man kom och hämtade upp henne och dom begav sig hemåt mot Hallstavik ca 5 mil härifrån.

Men det är lika underbart att ses varje gång hon är min äldsta väninna, tyvärr så är hon svår att fånga på bild, faktiskt total vägrar!!!!!


Nu har jag just rensat avloppet i köket aaaaa inte roligt men det måste ibland göras, så idag när jag nu har lite tid så gjorde jag det....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails