söndag 24 maj 2009

Ljust ute!


Så fantastiskt klockan va 22:54 när jag gjorde en ben sträckare Frans skulle snabb kissa, och vad ser jag -jo, det är så ljust ute i kväll, jag har inte märkt det förut, ojoj nu är det brått snart är det midsommar och det blir mörkare igen, hade jag inte varit så trött så hade jag gått en lång prommis men hoppas att det blir en sådan här vackert ljus kväll imorgon, för då lär jag gå en lång sväng...
Bilden har jag tagit från min trapp.

Annars så har min dag varit lite kaotisk mycket att göra och mycket telefon prat och annat fix.

Kom iväg en sväng och mötte upp Marika, Jonas och Sari vid Flygfyrens parkering, vi rusade in på affärens café och inhandlade var sin fika, efter som det va lite varmt i bilen och Frans satt där så bestämde vi oss för att fika ute?!?!Vid den gigantiska folkstormande mat affären haha, vart sätter man sig då??? -Jo, man tar ut en filt ur bilen och tar oss till sidan om parkeringsplatserna i gräs slänten breder ut filten med utsikt över Flygfyren skyltar bilar och sopp sorterings burkar !!!!
Kanon mysigt ju..
Picnic i alla lägen på alla sätt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails