fredag 1 maj 2009

Första maj!



Då har äntligen 1 maj kommit, solen skiner och det har varit varmt och skönt...


(fast just nu när jag tittar ut så har den gått ner haha)


I går va Petra och jag ut en sväng på stan och handla lite och även in en sväng på systemet


och där va nog resten av Norrtäljes befolkning och sommargästerna samlade, kanske tränade på 1 maj tåget?!?! va vet ja? galet mycket med folk va det i alla fall, jag handlade dock inget men tittade gärna på när andra gjorde sina inköp och då bla Petra !!!!


Vi tog även vår dagliga promenad i skogen med hundarna, vi skulle senare på party men jag hade problem med att ladda batterierna pga lite allergi svullen läpp osv.


Senare beslöt jag dock att stanna hemma i soffan dricka te och bara glo på TV.




Oj, mitt i skrivande stund kom Sabina hit och hämtade hem lilla Tindra som jag har här lite då och då.


Nu är jag åter själv klockan närmar sig 22 ska fika lite och kolla film.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails