måndag 18 maj 2009

Gummistövlar!


Faror i skogen? satte på stövlarna om jag skulle möta på lite träskmark.
Med stora kliv gick ja in i stor skogen allt flöt på så där bra över stock och sten berg och sly trallandes, men uppe på berget så skulle jag ju ner igen mossan låg som ett grönt vackert täcke både på toppen och nerför berg sidan, såg så lätt och mjukt ut att gå ner för men ops j..r börjar nu kana ner har ingen häl på stöveln bara en diffus sula Obs ÖB stövel för 49 kr, hjälp jag halkar benen for i väg uppåt rumpan med rygg nerför, upplevelsen va precis som när du åker In lines om man nu har ramlat med det någon gång sviss bara.. Jag hade kameran och lite annat skit i höger handen så jag slänger bak min vänster hand för att dämpa fallet ( för platt stjärt)
Inget fett som dämpar fallet så jag tar i mot mig med min vänster hand, aj så ont det gjorde i handen och på ett ögonblick så han jag tänka f..n mamma ringde för ett par veckor sedan och sa att hon hade begynnande benskörhet och att jag borde ta och kolla upp mig… Ja det ska man inte säga till mig!!!! Jag han analysera oroa mig på en 100/sek och ligger i bergskanten med bruten handled mitt inne i skogen ingen vet vart jag är, fungerar mobilen? Kan ambulansen ta sig hit? Tittar upp bland granarna, inte helikoptern heller?! –Nej, ingen kommer att kunna hitta mig här med både brutet ben och bruten handled, jag kommer att få dö här mitt ute skogs helvete… Men när jag hade plockat ihop min kropp skruvat på mig så kunde jag konstatera att alla delar va hela och kunde andas ut och fortsätta min resa i skogens djup..
Varför är det så här? haha
Bilden: Petra och jag,hon till höger jag till vänster om du undrar?Köp inte dessa stövlar
Petras läcker och mina är snor hala..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails