onsdag 27 maj 2009

I blåsten!


-Ja, idag har det blåst ojojoj...

Tog mig ner på stan och i vindbyarna tog det i ordentligt men jag tog bilen ner, och när jag hade parkerat så blåste det av bara attan jag skulle öppna dörren och fick ta i för kung och fosterland sen när jag väl hade kommit ur så skulle den stängas igen haha synd att inte man har någon med sig som filmar det hela!!

Men jag hade ett ärende så det va bara att gilla läget.

Skulle köpa en present till en liten pytte, ah meeen det finns så mycket fint man skulle bara vilja handla allt, men i nästa sekund slits man åter in i verkligheten (har inte råd)..

Sitter just nu och har ätit middag nöjd med mitt inköp, men jag har fått två bett kan vara av någon insekt svider och värker två stora bett på min rygg det blir att badda med Salubrin på ryggen och under tiden kommer jag att dricka mitt kvälls kaffe. -Och du, om du undrar så har jag ännu inte haft någon abstinens efter morotskakan. see you

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails