söndag 3 maj 2009

Socker!

I lördags:
Ha ha, fördel med att ha picnic i skogen, är många!!!!!

Man kan bara sitta och njuta och låta sockret som vi här illustrerar liksom bara får vara där eller kanske en mjölk muschtas eller vad man nu har med sig i korgen en vacker solig lördag precis i början på maj, när vi som bäst sitter och bara njuter på en liten typ trä bänk så kommer det en dam långtbort på skogs stigen vi ser henne knappt i mot ljuset men vi kan ana att hon har en liten hund i ett koppel...


Vi fiskar in Frans och spikee lite försiktigt så att dom inte ens märker att det är någon på väg mot oss, i nästa sekund ser damen oss hon börjar ropa är det Doris? hallå är det Doris? är det Doris som ni har där?!?! -Nej hojtar jag tillbaka det är Frans!!!


Petra och jag börjar skratta hahaha, rolig liten tant tänkte jag med ena handen i frans halsband och i andra handen höll jag min kopp kaffe,nu kommer även en dam från våran höger sida (Oj vilken trafik i skogen) damerna möts precis framför Petra och mig och vår picnic och våra hundar Petra sitter på huk mitt i mot Frans och mig, då stannar de två damerna och den lilla hunden och börjar prata om väder och vind Petra och jag börjar bli lite stressade av situationen, men snälla nån tänkte jag för mig själv !?!? hur kan man bara stanna mitt framför oss och börja skoja och prata medans vi sitter och tjuvhåller hundar och skvimpar med kaffet haha dom märkte faktiskt inte oss (kändes det som) Efter en stund så skildes dom åt och Petra kunde komma och sätta sig hos mig igen...


Så vi kunde avsluta vårat fikande, dagen till ära tog vi med oss var sin liten "pruttare" Whisky i skogsbrynet mmmm nice!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails