fredag 8 maj 2009

På stan!

Petra och jag träffades i går på eftermiddagen för att uträtta lite ärenden på stan vi passade på att titta in i några kläd affärer för att se vad som förväntas av oss att bära denna sommar, Nu ser det ut som att korall el typ ceris rosa och turkos är starka färger?!?! Kan bara säga att dom är för starka för mig haha...
Men kul hade vi och många läckra slok hattar ser ut att bli en klar hit många sådan hittade vi i svart el vitt, för oss som inte vill ha så starka färger så har kaki beige och grönt brunt och svart även i år klar plats, skönt...

Kappahl hade klart dagens snyggaste gummi stövlar,kanske vore detta något för Petra att ta med sig till regnets land England som hon den 22 maj flyttar till?!!!!!!








En H&M nattis klänning?! Den hängde där i alla fall.



Inte min färg ej heller Petras, så den fick vackert



hänga kvar.

2 kommentarer:

  1. hej min älskling! Jag tror att gummistövlarna och nattlinnet tillsammans vore en hit!! Går lite i samma toner liksom... Sexy baby!! Haha.. Tror du det uppskattas?? Kramis på dig snygging

    SvaraRadera
  2. Haha!
    Ingen dum idé, tål att funderas på...
    kramis bästa snygging där.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails