fredag 15 maj 2009

Inte göra nått!


I dag är en sådan dag när man bara vill hänga och bara vara.

Njuta av solen och det känns som det inte ska bli så blåsigt som igår.

A vad glad jag blir av så lite, men det är så faktiskt att blåst är nog det värsta jag vet

bokstavligen hatar det, klarar alla andra väder men gillar inte blåst.

Nu har jag tagit det så lugnt denna fredags morgon fikat länge på balkongen duschat länge i badrummet satt mig åter en stund och solade efter dusch fika lite mera mmmmm nice.

Ser att klockan har dragit iväg haha lustigt när man tycker att man har hur mycket tid på sig som helst det är då det är " fara", risken är att man får lite bråttom i slutet, ska träffa goa vänner om en stund, och fika lite!!!! Synd att det inte fungerar som med morötter att man får lite färg på kroppen, när man dricker kaffe?! Jag skulle vara sååå brun om kaffe funkade lika bra haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails