onsdag 13 maj 2009

Solig morgon!


Onsdagen har just startat upp för mig, sitter med en fika och har inte varit på benen så länge. Gick upp för en timme sedan

Samlar ihop kropp och själ börjar hamna på den vakna sidan och lämnar nattens drömmar i sängen liksom mellan dröm och verklighet i bland är det lite surrealistiskt haha att vandra i mellan landet vaken verklighet och ett drömsömn land ?!?!.

Ibland går jag upp med bara ett öga öppet, vill liksom inte vakna helt utan tar en bit i taget många ligger och mornar sig innan dom går upp men det gör inte jag, så fort jag har vaknat till så går jag upp och då är ju inte allt med, kroppen är inte vaken haha så på vingliga ben stapplar jag upp mot toan sedan direkt till kaffebryggaren och det är inte så lätt att med ett öga och halva kroppen i sömnlandet få ordning på vatten i bryggaren och kaffet som ska ner i melitta filtret ojoj...

NU har jag dock vaknat och en ny fantastik morgon stundar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails