onsdag 27 maj 2009

Jag har gjort slut nu!

Tråkigt men sant!
Efter att ha haft ett passionerat förhållande till morotstkakan, vill jag här med meddela att kärleks sagan är över. Jag har levt monogamt nästa hela tiden, förhållandet har varat i två år. Men nu känner jag att vi behöver lämna varandra
och utforska andra marker.
Jag har med handen på hjärta ledsnat totalt den tillför mig inget längre, lusten jag har haft har slocknat kärleken jag trodde skulle vara livet ut, bara dog.
Trist? näää känns just nu som vilket skit förhållande som helst, lämna och gå vidare.

2 kommentarer:

  1. va????? vad har hänt?? Ingen morotskaka längre.. ah meeen!!! :(
    vad har du hittat på för nytt då? vad blir det nu som får följa med i skogen i juli?? :)
    Puss och kram

    SvaraRadera
  2. Blåbärs muffins kanske ;).

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails