lördag 1 maj 2010

Valborg i Finsta!



Det blev en super härlig valborg , trots att mina pengar sitter på banken efter att jag lagom till helgen fick spärra mina kort för jag tappade plånboken, men som sedan kom åter...
Men med familjen Nicke, så fick jag njuta lite familjeaktivitet och mysig kärleksfull värme från ett glatt gäng.

Våreld med fyrverkeri, sång av klass 6
Arrangör: Föreningen för Finstas frontid och framtid
Plats: Åsen i Finsta
Kristina Morberg gjord kvällen till ett ...
Hon avsluta sitt vår tal med denna dikt som hon stolt ville läsa upp!
Snö

adjö
Då bröt jag ihop av skratt..

Efter vi hade njutit vid elden och druckit det inhandlade kaffet och en del av oss passade på att äta grilladkorv med bröd. Bla Frans ..Så fick vi snabbt ta oss därifrån innan fyrverkeriet starta. Eftersom Frans är så rädd, så förebyggde jag lite med att stoppa servetter i hans öron, för att sedan ta oss ner för slänten och promenera åter till det lilla samhället..

Tack goa bästa ni för en härligt rolig Valborg med ett leende i minnet av en bedrövlig vårtalare .. Men som bjöd mig på ett gott skratt.

3 kommentarer:

  1. Vad härligt att det blev en mysig kväll.Vad tråkigt med din plånbok.Tänk att människor inte kan skilja på mitt och ditt.Nu är den bästa årstiden tycker jag som väntar oss.Önskar dej en skön 1 maj kväll vännen Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Aj! Nu fick du mig att skratta! Vågar inte skratta så mycket för jag har början till ryggskott. Det var en syn som kom för mig "servetter i hans öron":) Ja det är härligt med ett gott skratt!:)

    Tack för att jag fick se en brasa, för det missade jag helt igår. Ha en lugn söndag!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Det blev en härlig valborg för Dig trots allt!

    Och vad kan vara bättre än att umgås med sina nära och kära, få sig ett gott skratt och må riktigt gott!

    Varmaste kramen!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails