onsdag 5 maj 2010

Migrän!


Sådan dag i dagar två..Aaaaa inte skoj, trots att jag har försökt att ta det lugnt, så har den nu golvat mig.

Kan beror på att jag mitt nöt, har nog en saftig räkning eller ett körkort som kommer att få lämnas in. Man kan få migrän för mindre!!!!

När jag i förrgår åkte hem från Bogesund så gick det lite fort pga hunger och lite hemlängtan och en vägkamera blinkade lite rart till oss i bilen..Men skojPetra som va på sitt bästa humör sa bara att du "Nettan du körde ju så fort, så inte hann du fastna på den bilden ?! :/..

Nu har jag ett möte klockan 10, och måste pallra mig ut fast jag borde ligga kvar i sängen och kurera min skalle..Men önskar er alla rara en härlig onsdag.

5 kommentarer:

  1. Stackare att ha migrän.Fy vad jobbigt.Hoppas det löser sig med böter eller körkortet.Krya på dej Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Du har min sympati! Migrän är inget men önskar någon.

    Det med att du körde för fort tror jag ordnar upp sig. Så länge det inte var på en 50 sträcka, så är det inte så stora summor. För 2 år sedan dagen för midsommarafton råkade jag köra lite över 50 och det kostade mig 2000:- Jag frågade varför det var så dyrt och de sa att det var för att det var på en 50 sträcka och de ville "stämma i bäcken". Men jag fick ta det på avbetalning. Sen visade det sig att bilen som jag lånat, som var köpt i Spanien, min svärmors, visade 10 km för lite! Jag blev inte ett dugg orolig när de vinkade in mig, för jag trodde det gällde något annat. Jag såg ju att jag höll fart begränsningen. Ja så kan det gå.
    Kramr

    SvaraRadera
  3. Usch för migrän! Inte ofta jag drabbats av det, men när det hänt har det varit hemskt... så jag lider med Dig!

    Håller tummarna för att fartkameran inte "snappade" upp bilnumret! :)

    Varm stärkande kram!

    SvaraRadera
  4. Hej lilla du, stackars hon.. Hoppas du mår bättre idag!
    Njut i solen och ta det lugnt.
    Kram till dig!

    SvaraRadera
  5. Tack rara goa ni för fina kommentarer dom värmer mig gott och jag blir så glad var gång ni har skrivit och tyckt till ;) eller vista er omtanke och sympati..
    Love till er alla
    kram och ha en fin torsdagkväll

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails