onsdag 19 maj 2010

Blommornas tid!


Ahhhh inspirationen flödar i värmen.

Igår va jag till Björnö handelsträdgård. Ett ställe jag varmt rekommenderar Jag har varit runt på många handelsträdgårdar men detta ställe är min favorit bland favoriter...

Så mycket kärlek, lust och glädje att få botanisera och fantisera i, det är bara plånboken som möjligtvis hindrar min framfart där.Inte för att det är dyra plantor nääää tvärt om, billigt och med en kvalitet som får alla att bara storkna och häpnas.

Så har du vägarna runt Roslagen så gör ett besök på Björnö handelsträdgård och ta med kontanter för någon kortdragare har dom inte..Det ligger strax utanför Norrtälje syd/ost 2 km max ifrån stan. Idag kommer min bror hit en sväng och vi ska dit..Tjohooo vad skoj det ska bli. För det blev bara två små plantor i går och nu ska jag ta ut lite "cash" och bege mig på plantjakt.

1 kommentar:

  1. Vad härligt att åka till Björnö och botanisera bland alla härliga blommor. Jag har alltid så svårt att välja när jag åker dit. Får vänta någon vecka till så att pengarna ramlar in på kontot en stund... men sen så tar jag också en tur dit!

    Hoppas det blev fint!

    Kram på Dig!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails