torsdag 27 maj 2010

Stentur !!!




Hoppla!
Jag hittade vad jag sökte..
Härligt med dom rätta formerna på stenarna, har nu lyckas få hem ett gäng stenar.. Ooooo så glad och så bra det blev. Dom ligger nu i eldstaden så runda och goa. Nu är det bara att tända brasan..

Petra kom förbi mig precis när jag skulle bege mig ut i skogen på stenjakt idag..

Hon hade varit hos frissan och fixat sitt hår för sin stora dag imorgon. Hon fyller sina modiga 25 år. Som present fick hon ett besök hos frissan av sin kära föräldrar, kanon bra present tycker jag.

Så hon hann inte mer än komma in så var vi åter ute igen och på väg mot nya äventyr.
Efter stenjakten åkte vi ner på stan och tog en fika på en uteservering i solensken, sedan blev det en lång skön skogsromenad. Körde sedan förbi och lämnade av den nu något stressade partypinglan som va i fullfärd med förberedelserna till sitt kalas i morgon.
Själv åkte jag hem och va så nyfiken hur det skulle bli med min nya stenskatt i öppnaspisen. Kan bara säga wow sååå nöjd jag är..

3 kommentarer:

  1. Vad mysigt med stenjakt.hihi.Vad mysigt med fika på stan och en promis.Låter mysigt.Vad roligt att du blev nöjd.Önskar dej en skön kväll vännen.Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Hejsan gumman och tack för din kommentar! Blev till att sno en räknare från dig istället, då fungerade det direkt men jag är fortfarande förundrad över varför sitemeters inte fungerade? Nåja nu blev det något nytt iaf på bloggen ;-) Satt uppe igår kväll och tragglade med sitemeter tills jag hade lyckats radera allt i sidomenyn!!! OOpps, är ingen hejare på detta än, bara att erkänna! Va härligt du verkar ha det jämt och ständigt, älskar dina vackra bilder. Som manna för humöret även när man inte får saker och ting att fungera ;-) Kram på dig och trevlig helg, vet du, nu går jag på semester, tjoooho! 2månader!/Tess

    SvaraRadera
  3. Stenar... Ja, då å bar ni så ni fick nog!? ;) Härligt. Eldstäder är bland det bästa som finns. Härligt!
    Trevlig helg tjejen!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails