tisdag 31 maj 2011

Vem är gladast ?!

Nu har nybilen varit i våran ägo i ett par veckor.
Kan undra vem som är gladast Frans eller jag ?!. Han njuter i fulla drag av en tur som han vet leder till något spännande.
Idag har jag haft kontakt med en professor som forskar om fästingar på Linköpings universitetsjukhus. (Efter att jag har haft kontakt med VC, Giftinformationscentralen osv) Men ingen visste svaret på min undran, så då tog jag kontakt med ett forskarteam.
Undrar i mitt stilla sinne varför jag måste gå till botten med allt jag funderar på ?. Nöjer mig föga med allmän info. Känner mig inte klar med saker förrän jag har fått så mycket information som jag tycker är ok ( få lite ro i min tänkande skalle)
Det gäller faktiskt det mesta som jag snubblar över, gillar inte frågetecken som jag har i mitt huvud för då ligger dom kvar och gnager och jag försöker hitta svaren i min tanke och det är inte så njutfullt.
Nä, då är det lika bra att gå till botten med problemet.
Inte för att lösa problemet som jag tänker på så klart, men det ger mig möjlighet att arkivera det och vem vet det kan ju komma till nytta vid något annat tillfälle. Nu ska jag dricka en koppkaffe och vattna lite blommor.
(Jag kan fortfarande inte kommentera andra bloggar ?!)

4 kommentarer:

  1. Har försökt kommentera tidigare men det har inte fungerat att logga in.
    Så rolig bild/text, självutlösare?

    mvh sofie

    SvaraRadera
  2. Men finfina Frans och finfina du också förresten
    ha en fantastisk onsdagskväll
    kramar
    Emma

    SvaraRadera
  3. Blir ju så nyfiken, vad har du fråga om fästingar?

    Önskar dig en härlig helg!

    SvaraRadera
  4. Hej Emma: Tack det var en super rolig onsdag,Önskar dig en toppen skön helg.

    Klokegård : Hahaha aaaaa funderar på att berätta vad sjutton jag hade för fråga hmmm, måste tänka lite till om jag vill släppa ut det här på bloggen ;).
    Kanske sänder dig ett mail istället.. Men jag återkommer, för lite tokrolig fråga hade jag.
    ha en toppen helg.
    (konstigt att jag kan kommentera här men inte på era bloggar eller andras ?! ) men bara som anonym tydligen


    Kram till er båda från Nettan

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails