tisdag 3 maj 2011

Hydropool till salu !

Tillfälle !!


Lagom till sommaren så kommer jag med detta erbjudande ...


Vi tycker att det blir för mycket med både pool och spa säger Fredrik och Tina, därför tänker dom sälja spabadet, 330 lång 220 bred ca 3 år gammal Hydropool 1038 med stereo fjärrkontroll flerfärgad belysning 3 st pumpar ca 80 st massage utblås vattenfall mm..Pris: 100.000 :- fredrik.wilhelmsson@norrbil.se 0702630264.


-Ja, jag skulle nappat direkt, om inte min uteplats hade varit så liten.
För den är ju inte större än, att skulle den stå där så skulle jag vara tvungen att vada med matkassarna fram till min trapp


och det fungerar ju inte.









1 kommentar:

  1. Oj, oj, oj den skulle passa bra i vär lilla trädgård!
    Men ett problem återstår. Vi får inte in den i vår lilla peugeot...så det är inte att tänka på, suck *.-(

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails