torsdag 26 maj 2011

Nu är det klart !

En titt på en del av alla grovsopor som fick sova ute på altanen i natt.



Äntligen färdig med "förrådstäd"det känns i kroppen nu..
Men fybubblan så bra det blev.
Min kompis Torgny kom förbi både i går och i dag för att ge mig ett handtag.
Igår tyckte man att man hade varit duktig när man hade ställt ut allt som skulle kastas. Men idag när allt skulle packas in i bilen och köras runt kvarteret till Containern som är uppställd i ett dygn. När jag hade kört ett par vänder och packat in och burit ut plus gå en sväng med armar som tillslut hängde i knävecken för att kasta, var jag skapligt trött i kroppen. Men då dök han upp Torgny och fick hjälpa mig med de tre sista rundorna. Men det var nog tur att jag hade ställt ut allt som skulle iväg för annars så vetesjutton om jag hade kört bort allt som nu fick åka till soptippen.När vi väl var klara så blev det en stor kaffe på balkongen och lite toscamuffins. Undertiden vi satt och njöt i solen, så såg jag detta moln på den annars ganska molnfria himlen Ooooo men vad vackert kolla in färgerna, nästan lite overkligt dansade det förbi i all färgprakt. Jag kastade mig in och hämta kameran för detta moln ville jag inte missa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails