måndag 30 maj 2011

Maj är snart till ända !






Helgen har varit lugn och skön, målade en tavla i lördags istället för att gå ut och svänga runt som jag hade tänkt mig...



Långa skogspromenader har det också blivit.

Igår var det morsdag och jag var hembjuden på kaffe med hembakt till Joachim o Jenny och lille Hugo, skoj och mys blev det. Träffade även Jennys föräldrar och Hugos farfar. Frans var helt hopplös tigi och trodde att festen var för honom.. Innan vi alla tackade för oss var vi ut i trädgården och spelade lite fotboll med Hugo och Frans.

Till något helt annat :

Jag har haft problem med blogspot och kan inte kommentera andra bloggar för tillfället. Har även haft svårt att komma in här på bloggen. Lite irriterad över detta så bloggen har varit lite dåligt uppdaterad, trist.

Har mina funderingar på att starta upp blogg på någon annat ställe.

Men vi får se vad som sker, tycker att blogspot ska vara lite mera alerta med info när det är stopp i maskineriet faktiskt.

Fästingbiten i går kväll i nacken precis vid hårfästet. Orolig som attan är jag, eftersom jag fick Borrelia förra året.

Ringde vc nyss men nu är det lite nya rön, det räcker inte med en femkronas storlek på märket, nu ska det vara så stort märke som en handflata, så dom ville att jag skulle avvakta tills i morgon.

Så jag avvaktar nu ?!!

Idag måndag så har jag lite funderingar på att åka till Stockholm och hänga runt med Nicklas (bilden) fika och titta på folk och njuta lite storstadspuls.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails