söndag 8 maj 2011

Hon gav mig verktyget !






Några mysiga och sköna dagar fick vi i veckan. Blandat med skratt,mys, mat, kaffe, andlighet, meditation, trummor och jag passade på att ta lite bilder på henne.




Ellinor/Isa DeRoss driver företaget The Oakleaf. Företaget med nya insikter och utsikter som inspirerar till förnyade tankar och värderingar för ditt välbefinnande. Trumsessioner, Meditation, Bioenergiterapi, Samtal, Massage, Taro och Mediala sessioner, Föreläsningar, konserter, kurser i självutveckling eller vad sägs om att bli spådd i kaffesump...




Hon har under perioder även levt med Indianerna i Amerika och fått utbildning och en massa lärdom med sig hem.




Undertiden jag plåta henne trummade hon mjukt och lätt, så jag blev lika mjuk och lätt ?!. Fantastisk upplevelse, man blir "avslappnadklar", låter lite paradoxalt men detta är en känsla man får som jag inte kan förklara man måste uppleva det.




Jag är också väldans tacksam att hon gav mig vägledning så att jag kunde "jorda" mig. Jag fick verktygen och en guidad resa in i en skön meditation som var helt suverän. Rensa bort och göra mina tankar lite klarare och min spänningsvärk som jag har brottats med i en vecka gav sig till vika och kroppen blev glad och min tanke blev klar...




I skrivande stund är hennes nya hemsida inte riktigt klar.








3 kommentarer:

  1. Vilken vacker bild :) Mjuk men ändå full i kraft och harmoni. Me like a lot :)
    Kommer att ha en träff här i sommar då vi ska ha en månceremoni där jag använder min trumma. Magiskt att göra dem <3

    SvaraRadera
  2. Jag är lite nyfiken...är du fotograf? Du har alltid så vackra och fina bilder med.

    Och vad fint att det blev en bra upplevelse för dig! Allt behöver man inte kunna klä i ord :)

    SvaraRadera
  3. Tack Fokus mot framtiden :) Ja visst är det ngt speciellt med trummor och vad mysigt med din måncermoni. kram

    Huskatt : Mmm det var magiskt. Tack och jag är fotograf :)
    kram

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails