måndag 2 maj 2011

Mysig söndag !

Igår fick jag besök av Freddie och Isabelle. Med sig hade dom en stor vacker Orkide.
Mmm äntligen en Orkide som står i fullblom till skillnad från de andra två som bara bär på sina gröna blader, men jag har inte gett upp hoppet om att dom ska blomma igen.
vi hade en supermysig kväll och jag hade gjort en hallonblåbärs smulpaj, Freddie hade med sig vaniljkrämen.
Dom berättade om sin fantastiska semester i Malaysia och Thailand som dom nyss hade varit på, lite sugen blir man på en resa nu. Tyvärr hade dom inte några bilder med sig men jag väntar med spänning på att få se lite härlig miljö från den lilla ön dom spenderade den mesta tiden på...
Ops, precis nu när jag skulle skriva vilken ö det var och tala om att den finns bla på YouTube, så kommer jag inte håg vad sjutton den hette, typiskt..
Återkommer med det.
Tiden rann iväg och plötsligt blev det lite brådis för sista bussen skulle ju inte direkt vänta på dom mot Stan.. Jag blev så himla glad att vi fick några timmar tillsammans och att dom för en gång skull hade lite ledigt från jobben samtidigt så att dom kunde ta sig hit en sväng.

1 kommentar:

  1. Jag skulle vilja få ett sådant besök oxå!!
    Hälsa till dem att vi väntar, och att de är välkomna hem, efter den långa resan.
    Kram Nettan

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails