onsdag 6 april 2011

Vacker kväll !


Gick en extra långpromenad efter klockan 18 . För vem kunde sitta inne en sådan här mysig kväll

Det måste ha varit Norrtäljes varmaste kväll detta år.

Helt fantastisk luft och vinden var som en mjuk smekning, solen bara strålade av värme och hopp om att det kommer en sommar även detta år.

Jag har haft lite strul med min nya mobil, som efter att ha varit iväg till mobildoktorn visade sig att den inte var sjuk någonstans. Glad blev jag och ladda in simkortet osv, men 5 min efter jag hade haft den igång , hade jag samma problem igen " Endast nödsamtal".

Starta om och så fungerade det i 10 min för att återigen lägga av. Grrrrrrr, Det måste vara simkortet som har sett sina bästa dagar, så det blev till att beställa ett nytt (vilket jag kunde ha gjort för treveckor sedan så hade allt trassel inte tagit så långtid utan väldans fort).

Men nu är det gjort och ett nytt simkort fick jag på 24 tim, det är hatten av för tele2.

På min promenad i kväll tog jag nu fram lilla "rara" och knäppte denna bild på solens lekande spegelbild på en liten upptinad sjö vattenskvätt.

5 kommentarer:

  1. Men vet du varför skall man göra det lätt för sig. Klart du inte beställde nytt simkort när du kunde krångla ett tag med mobilen ;) Jag gör allt den krångliga vägen det är min lott i livet verkar det som!

    Ha dig nu en skön torsdag / Linda aka Javamorsan

    SvaraRadera
  2. Tack Linda !
    skönt att höra att man inte är ensam om att trassla och gå den långavägen.
    Roligt att du tittade in på min blogg.
    önskar dig också en fin dag
    kram

    SvaraRadera
  3. Nu kom jag också in äntligen :-D Va ju fel adress där ett tag på FB o bloggisarna därjag hittade dig :-D

    SvaraRadera
  4. Hej Anette,

    Vi är glada att läsa att du fått ditt nya simkort och vi hoppas att det kommer fungera bättre för dig nu. Har du fortfarande problem får du gärna mejla mig på michaela.lindell@tele2.com.

    Med vänliga hälsningar

    Michaela Lindell, Tele2

    SvaraRadera
  5. Hej Michaela.
    Mycket imponerad av din snabba och framföra allt serviceminded bemötande , när jag ringde och fick hjälp.
    Tack igen

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails