torsdag 14 april 2011

Ett axplock från min vecka i sörmland.

Passade på att hamna i Nyköping efter att jag hämtat mamma min och Börje på Arlanda i söndags. Jag behövde lite miljöombyte så jag körde hem dom till sitt efter sin Spanien semester.
Lika roligt varje gång vi träffas, mycket skoj och skratt får vi när vi umgås..
Mys med picknick efter en lång skogspromenad och lite klättring i Larslund.Äntligen får man sätta sig en stund "pustar" mamsen min..
Svår fotograferad rödhake lyckades jag nästan med, men lite för ivrig blev jag så skärpan är det lite si och så med..

Blir det bra här????
Sälar gjorde oss sällis medans vi åt våran medhavda picknick i Oxelösund vid 5öre
Jag hittade en vacker gren som jag gärna hade velat ta med mig hem, men den fick inte plats i bilen ...

Ett axplock av småäventyr under min resa i sörmland..

Idag blev det en sväng till Katrineholm men det var inte så spännande plats förutom infarten/utfarten .

Godnatt i natten

1 kommentar:

  1. Härligt de ser ut!
    Synd med grenen, du kunde ha sågat lite :)
    Ha de bra! Kram

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails