onsdag 20 april 2011

Glad Påsk !

Vill önska er alla en riktigt



Glad Påsk.


Jag hoppas att ni hinner njuta av det vackra vädret och inte bara stressa runt och ordna med middagar.

Passa på och lek och skratta tillsammans
Fågel , fisk, eller mitt i mellan

är en bra start på

påskägg-utdelningen .


Idag skulle jag ha handla lite mat till helgen (bra att ha , när man ska ordna med påskmiddag)Men solen kom i vägen och städ hade senare högre prio

Nu sitter jag här...Lite olycklig över att jag MÅSTE fixat i morgon..Puss på er och krama varandra












1 kommentar:

  1. Hej vännen
    Kikar in & önskar dig en riktigt
    GLAD PÅSK
    Jag brukar säga dammråttorna ligger kvar tills man har tid & ta dom. Gäller & ta vara på de få sol dagar vi har
    Kramisar
    Sus

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails