söndag 17 april 2011

Fullmåne !

Mångalen?

Varför brinner kroppen av lust när själen är sval och sökande.

Varför värker min kropp när du är som störst?

Jag vill yla mot månen såsom tokig av begär i nattens kyla är jag het.

Mår skit när du så stor och vacker är, sova inget problem för mig det är.

Men huvudvärken är som värst när du stor och rund på himlen är..



Har städat och gjort vårfint på balkongen idag, en skön solig dag med en härlig värme.

Som tyvärr "smolkades" av huvudvärk.

Nu fattas det bara lite blommor här på balkongen och min uteplats, sen är jag redo att möta sommaren med öppna armar.

2 kommentarer:

  1. Så den fina måen ger di huvudvärk, kan ju ligga någe i de!
    Skönt och kunna vistas på balkongen nu, saknar också bara blommor :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej !
    Ja en del av det skyller jag på månen :)
    Men nu verkar jag vara på banan igen.
    ja visst är det härligt att kunna åter igen äta en frukost på balkongen
    kram

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails