söndag 3 april 2011

Grå söndag !

Har slitit idag med detta paket och kämpat och pysslat. Med att försöka packa ihop vintern för denna gång ?!.. Det har varit en riktigt grådag och på eftermiddagen kom regnet. Det blev jag glad åt så jag inte behöver "jobba" ensam med snön som ligger kvar på många ställen. Under två år som jag har bloggat så har jag gjort ett paket varje förvår av olika slag , när jag tycker att det räcker med vinter får det gällande året. Har jag lyckats frågar du kanske? -nää, inte direkt men jag sitter inte på rumpan och gnäller utan jag försöker faktiskt göra något åt detta snöelände. Det kan bli lite bakslag, kanske beror det på att paketen läcker ? el att jag inte har packat det ordentligt hmm inte vet jag. Eller är det så enkelt att min idé inte fungerar?.. Men det gör inte nått, det viktigaste är att jag tror på vad jag gör... Trägen vinner som dom brukar säga. Kram

4 kommentarer:

  1. Bra jobbat med paketet :)
    Men nu ska väl det ändå vara färdigpackat eller??
    Kramis och ha en bra dag!

    SvaraRadera
  2. Ha nu en underbar vecka.
    Hoppas vädret blir bättre och bättre.
    Massa kramar

    SvaraRadera
  3. För egen räkning måste jag säga att du gjort ett utmärkt jobb med att packa in vintern!

    SvaraRadera
  4. Jaaaa det har fungerat :))
    Visst är det häftigt, jag är så nöjd än så länge ser det ju ut att hålla ihop.
    Kram

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails