lördag 18 september 2010

Välkommen Vincent !

För ca en timme sedan har nu min son Jerry och Sabina fått en liten son som ska heta Vincent. Med stora färdigheter han kan reda nysa som far sin gör, gärna och ofta ... Jag bara längtar efter att få krama om och hälsa honom välkommen till världen.

Vilken natt det har varit, vänta och vänta och vänta..

Det starta med ett mobil samtal från min son att dom var på väg in till Förlossningen strax efter tolvslaget i natt, men det tog några modiga timmar och ett gäng samtal , även ett gäng sms under natten och tidiga morgon från dom förväntas fulla bröderna Freddie och tvillingbror Nicklas. Så någon sömn har det inte blivit.
För inte kan man sova när ett barnbarn är på ingående ...
Men så äntligen vid 11 tiden kom han.
I skrivande stund har han "ingen" vikt och mått än, men det hinns nog med, just nu är jag bara så glad att Vincent är ett friskt och framåt litet barn och att Sabina mår bra.. Och jag är guda stolt över min son och hans fina flickvän, önskar dom nu all lycka i sin nya roll som familj.

Uppdatering :

Vincent, Waldemar 13 timmars "kamp". 4190 gr 53 cm lång..

1 kommentar:

  1. Underbart att få hålla ett nytt litet liv i sin famn, som man dessutom har starka blodsband till. Det finns inte mycket som slår den känslan!

    Varmaste gratulationskramen till farmor och de nyblivna föräldrarna.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails