lördag 4 september 2010

Brännboll med Picnick, Middag på M/s Gerda

Glädje kryddat med Kärlek.
Måste ju dela med mig lite av veckan som jag inte har hunnit med min blogg. Vad sägs om en familjeträff mellan Jerry min son och hans Sambo Sabinas familjer, till detta ett gäng med vänner. Som i söndags möttes upp på Gärdet i Stockholm för en brännbollsmatch med picknick .Sabina hade bakat Blåbärsmuffins och chokladmuffins, som var så goda och kaffet smakar som bäst när man får dricka det ute i naturen och gärna i godavänners lag.
Vi avslutade dagen med en god middag på M/s Gerda, sedan va vi trötta och belåtna med träningsvärk i både ben, armar och i skrattmuskeln efter ett stort kramkalas tog Petra och Jag bilen hem till Norrtälje .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails