lördag 11 september 2010

Klippning av Frans!

Natalie tittade förbi igår med morotskaka i en liten kartong så jag va snabb och satte på kaffet.
Som jag tidigare har berättat om så har jag gjort slut med morotskakan och gått över till blåbärsmuffins men ett återfall lite då och då är ju mänskligt..
Jag skulle just klippa min lilla Frans, så jag passade på och fråga om hon ville hjälpa mig ? så med var sin sax starta vi förvandlingen. Med fika iden ena handen och saxen i den andra, ställde vi upp honom på diskbänken . När man är två så tror man att detta jobb är snabbt avklarat, men det tar sina modiga (trimmen är utlånad) men jag har en tålig kille som står snällt stilla tills man är klar, men jag tror han innest inne är rädd om sina "saker" och är väldigt medveten om att det gör väldans ont när matte klipper fel, så han står stilla om det så tar timmar.. När han väl är klar så är det gatrejs runt lägenheten glädjen över att vara korthårig eller att detta lilla helvete är över, vet bara han..

2 kommentarer:

  1. jättefint kort hjärtat, och så snygg han vart ;)

    <3<3<3

    kram kram

    SvaraRadera
  2. Duktiga Frallan, det är ingen lek att bli trimmad säger Alice

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails