söndag 5 september 2010

Lördags mys på väddö!

I Lördags blev jag utbjuden till Lotta på Väddö, först blev det en promenad i skogen sedan visade hon sin vackra trädgård som nu hade blivit höstfixad, (jag kom lagom till dom va färdiga) så jag skördade bara det bästa.. Mao, njöt av vad dom hade åstadkommit Lotta och hennes barn..Vi drack kaffe i trädgården för att sedan inmundiga en godmiddag.. Nu slutade inte historien här, nää jag sålde bilen över middagen till hennes ena son, så dom fick skjutsa hem mig och Frans på kvällen
Frans har iallafall roligt med sina hundkompisar, men denna labbhane är sååå stor men underbart snäll det är lite att springa i kapp med på åkrarna, har Frans någon chans tror du?


Nä, inte en chans kan jag säga...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails