lördag 18 september 2010

Rätt ögonblick!

Jag har väntat på rätt ögonblick att tacka för mig och avsluta denna blogg, som under 1 år och 8 månader följt mig ganska regelbundet.
Ni har fått ett "peekaboo" om mig och mitt liv. Min kärlek till bild, poesi, måleri, naturen, djur, musik, tankar, funderingar och mina "picnickar" med fika, fika, fika, morotskaka, blåbärsmuffins ..
Framför allt min vilkorslösa kärleken till mina nära och kära, uscha känns lite trist att idag stänga igen.

Men jag kommer att starta en ny blogg fast i lite annan form, den här bloggen kommer att ligga kvar..
Åtminstonde ett tag till.
Så har du inte kollat på resten av de 670 inläggen som finns. Så titta in när du har en stund över

Kommentera gärna, för visst kommer jag att titta in och besvara din kommentar.

Jag ville vänta med att sluta blogga här tills min son Jerry och Sabina hade fått sitt första barn och idag har dom fått det.

Så det känns som en bra dag för ett bästa avslut trots allt.

Jag kommer säkert att få lite abstinens över att inte skriva här, men det känns å andra sidan lite spännande att starta en ny, med lite annat upplägg.
Tills vi ses igen vill jag bara säga det jag så många gånger redan har skrivit, glöm inte att njuta i det lilla, kramas så ofta du får möjlighet, ta långa promenader, stanna upp och andas djupt och sakta, se dig om upptäck det vackra runt omkring dig, njut livet, det är så kort...
Tack alla trogna läsare och spontanbesökare
Varmaste kramen


P.s Upphovsrättslagen gäller här...Är det någon bild du är intresserad av så kontakta mig

4 kommentarer:

  1. Nämen oj så snopet, det har varit superkul att titta in här lite tittsom tätt. kommer sakna denna blogg =) men försår dig och Grattis farmor! kram

    SvaraRadera
  2. Tack Therése
    Jätte glad att du har
    tittat in här hos mig..
    Din kommentar värmer mitt hjärta
    kram

    SvaraRadera
  3. Kommer att sakna Din blogg, Dina tänkvärda inlägg och Dina vackra bilder, men jag var snabb nog att lägga till mig som följare till den nya! :)

    Varma kramar i höstkvällen!

    SvaraRadera
  4. Jaa, det kommer att bli tomt efter Dina fina bilder och Dina finurliga tankar. Tack för Ditt kåseri! Love you.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails