tisdag 14 september 2010

Tänkte suga på denna karamell !


Tänkte suga på denna karamell !!

Men jag kan inte hålla mig längre (en vecka höll jag mig) ...
Jag fick av två av mina söner Freddie och Nicklas en födelsedagspresent som inte går av för hackor.
En hotell natt för två personer på Berns
En middag för två personer på Berns Salonger
Denna konsert för två personer Som är på Berns
Nu är det bara en liten hake, undrar vem det ska bli som kommer att dela denna upplevelse med mig.
I skrivande stund , har jag inte en aning..

Gogol Bordello har beskrivits som ett slagsmål mellan The Clash och The Pouges hämtat ur en filmscen av Emir Kusturica. Bandet bildades i New York under slutet av 90-talet och gjorde sig snabbt kända i undergroundkretsar för sina galna live-framträdanden. 2005 signade de med punkbolaget SideOneDummy Records och släppte Steve Albini-producerade plattan "Gypsy Punks: Underdog World Strike".

Bandet har turnerat intensivt i både Europa och USA de senaste åren. 2008 spelade de Madonnas "La Isla Bonita/Lela Pala Tute" på direktsända London Live Earth konserten. Senast Gogol Bordello spelade i Sverige var 2007 ? då sålde de ut Debaser Medis och trycket var så stort att även salongen bakom glas, en trappa upp fick öppnas upp. Fortfarande var det många som köade för biljetter i dörren så ett hett tips är att vara beredda, se till att fixa biljetter i tid denna gång..

Kan inte tacka Freddie och Nicklas nog för denna present.
Det ska bli så roligt att få uppleva detta ..

6 kommentarer:

  1. ;) blink blink!! ;) jajajaja!!!!! <3

    SvaraRadera
  2. blink blink blink. Jaaaaaa. Jag vill oxå.!!!!!.
    MMMM. Det vore SÅ kul ! Sen kan vi gå i affärer och shoppa loss slinka in på en bar "ta något gott att dricka" och bara GÖRA stan.
    Bara DU o JAG.

    SvaraRadera
  3. jajajajajaja!!!! jag vill!!! :) härligt!!

    SvaraRadera
  4. Hahaha, ja goa rara söta ni..
    Spänningen är nästan olidlig, vem den blir som får hänga med :)

    Puss puss på er

    SvaraRadera
  5. :) haha spännande!!

    puss på dig med vännen <3

    SvaraRadera
  6. wow vilka kids,sätta sin mor i en sådan situation,jag ställer upp ;)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails