torsdag 2 september 2010

I Täby med Natalie!




Uj, vilken vecka detta har varit och är..Jag har inte glömt min blogg men det har varit fullt upp och tiden har varit knapp och med detta även en trötthet så när kvällen har infunnit sig nää natten , så har jag inte haft varken ork eller lust att blogga.. Men nu är jag åter, idag så har jag och Natalie varit till Täby en sväng, vi har inte knappt setts på hela sommaren så det va riktigt roligt att träffas och hon ville gärna åka och shoppa lite i Täby. Sagt är gjort. Vi tankade bilen och ladda med fika (blåbärsmuffins och kaffe) sedan bar det av i spöregn men regnat avtog och solen kämpade i kapp med molnen. Väl framma va jag lite ivrig att visa henne vad jag för bara några dagar sedan hade sett när jag va i Täby med Lotta.


Så, glatt och ivrigt småskrattandes rusade vi igenom alla affärer för att slutligen på andra våningen med flåsande röst visa henne denna tunika som jag i lördags blev kolossalt förälskad i. Hon nickade och log, tyckte att jag gott skulle prova den, men jag knölade lite (prova kläder gillar jag inte och vad det beträffar priset, så hade jag tyckt mig ha råd så hade jag handlat den i lördags) Men hon insisterade och jag tog med den till hytten och blev så klart ändå mera kär.Tog sedan av mig tunikan och undertiden så hade Natalie hittat en handväska som hon skulle köpa, medans hon skulle betala och stod i kassan bad hon mig kolla upp rean på halsdukar , jag gick dit och vände och vred på ett gäng i kalasstarka färger, inget för oss tänkte jag och gick för att möta Natalie i kassan, hon va just klar och vi tackade för oss och gick för en koppkaffe på ett av alla Caféer. När vi satt där tar hon fram sin iPhone och sin ny inköpta väska, börjar filma och ber mig kolla hennes nyköpta , jag tar den under filmandes gång och illustrerar hur den ser ut och hur bra den är, sedan öppnar jag den för att titta hur många fack den har osv, och då får jag chocken, där i ligger tunikan jag hade provat..Jag började både skratta och undrande tittade jag på henne och då kommer det .


- Ett förtidigt Grattis på din födelsedag som stundar, jag bara doooog, helt galet .. jag blev så lycklig, inte nog med det så fick jag även ett par Boots. Ohooo vilken dag i Täby centrum, liksom födelsedag en vecka för tidigt och presenter som jag verkligen ville ha..

2 kommentarer:

  1. åh så fint du skrivit hjärtat <3 slit dem med hälsa ;) luv ya massor

    SvaraRadera
  2. Vilken underbart härlig överraskning! :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails