lördag 31 januari 2009

Jävla tjat om större bröst!


Det tjatas om det i mina annonser på högersidan, vet inte om dom har sett mina och kanske inte gillar vad dom ser ja vad vet jag? ha ha...Men jag är nöjd med det jag har ;) Och det är ju det som räknas.


Har haft sov gäster här i natt och vi begav oss redan i tidiga ottan på födelsedagskalas nu har jag äntligen kommit hem inte för att jag inte gillar födelsedags kalas men det är skönt att komma hem efter en lång dag med mat och kaffe, öl, vin ,läsk, bullar kakor you name it och allt pladder som jag är stor skuld till ha ha, Frans led hela dagen trots sol och lite snö, men hur kul hade han det med en så snygg löp tik som blev lika glad i honom som han blev i henne nu blev dessa två lite för glada i varandra så det sluta med att hon fick gå med sina svarta trosor på och han förpassades till pannrummet, kul fest för Frans...


Nu ska jag försöka varva ner lite och gilla mina bröst dricka mera kaffe och bara må så där bra som man kan göra i slutet på januari när solen har tittat fram en sväng.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails